Groots met een zachte G op de Meeuwislaan (de rest van 't jaar de PSV-laan )

Ook in 2023 weer Groots met een zachte G! In juni 2023 stond Guus Meeuwis wederom in het Philips Stadion in Eindhoven met zijn Groots met een zachte G concerten. Op vrijdag 16 juni 2023 opende Guus de deuren van het Philips Stadion om traditiegetrouw de zomer in te luiden met een groots feest samen met 35.000 bezoekers. “Ik ben er onwijs trots op dat we deze mooie traditie ook volgend jaar mogen voortzetten. Maar eerst gaan we komend weekend een feest bouwen. We hebben dit jaar een show vol verrassingen. Een paar mag ik er bekend maken. We hebben de beste support-act ever: Suzan & Freek. Ik heb ook twee vrienden weten te strikken voor deze bijzondere editie. Kraantje Pappie hoort al bijna bij de vaste bezetting, dus die kan ook dit keer niet ontbreken. En vol trots kan ik vertellen dat ik Danny Vera als geweldige gast kan toevoegen. Ook in 2023 zal de show weer vol zitten met leuke verrassingen en bijzondere gasten”, aldus Guus. In 2023 zette Guus Meeuwis deze inmiddels 15 jaar durende traditie met trots voort.
Web gallery Zonerama
HTML gallery: 1
klik op een foto om deze te openen

Reacties

Populaire posts